Sunday, December 16, 2007

.................PENGANKUTAN...................

Cuba bayang kan kalau inilah gayanya pengankutan awam di malaysia....
bersyukurlah yang pengankutan awan kita lebih selesa dan selamat.....

Yang ni satu lagi...

Biar lambat asal selamat....

Kalau yang nak besalin tu kira kena naik ambulan ni sekali ngan bidan la nampaknya. Lepas tu dekat surat beranak anak tu nak letak tempat lahir kat mana.....????



14 comments:

Mak Su said...

ambulan yang canggih

mama ranggie said...

antik!

- G O R O - said...

Salam bro..

Sibuk ker?

Bersyukur atau kufur.

Pegawai Khalwat said...

Itu baru jimat!

jinggo said...

maksu....
tak teringin nak naik ka ambulan tu......

mama ranggie......
ini antik yang tak ada dalam muzium...... ;:-)

goro....
bersyukur......

pegawai khalwat......
memang jimat....

wanie_agk said...

aku tak tengok lain. aku hanya tengok awek baju merah yang kat depan tu (gambar 1). cantik...

tegezoot said...

Dalam proses evolusi enjin nak menggantikan haiwan la tu.

Ang tu dgn Butaseni juga Ah cock bila nak berEvolusi dari bujang ke suami org?

butaseni said...

aku nampak motor ni kat sungai pinang ari tu hahahaha

kamaruladli said...

hahaha... entri ko memang selalu wat aku gelak guling-guling.

artisticklytouch said...

pengangkutanlah...

bunga rampai said...

Indah sungguh hidup ini ...

Salam :-)

umi ameer said...

antik tu kan?
ngingatkan zaman kreta lembu dulu!

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

aduhai...at least ambulas tu leh muat lebey owang

jinggo said...

wanie_agk..........
cantik kaaaa.....????

tegezoot.....
hihihii......
belom ada jodoh lagi....

butaseni.......
ya kot.....
ada ka.....???

kamaruladli......
hahahha....
gelak untuk ceriakan idup.....

art.....
ya ka pengankutan....
eeerrmmmmm....
ya la......

bunga rampai.......
salam kembali....
itulah keistimewaan hidup...
manusia yang mengindahkannya.....

umi ameer....
hahahha....
umi sempat ka naik keta lembu....??

hana....
kira ok la tu.......