Monday, September 15, 2008

TAK TAK NAK BUBUH TAJUK APA...


HAHAHAHAA.....

DAH NAMPAK MACAM BERUK DAH MAMAT TU BAWAK MOTOR....

KITA NAIK MOTO NI UNTUK MENYENANGKAN KITA....

NI NAMPAK DAH MACAM MENYUSAHKAN KITA PULAK HAHAHHA....

MACAM-MACAM PERANGAI DALAM DUNIA NI................
MACAM ORANG UTAN PON ADA JUGAK......
GAHHAHAHAHAHA......
GAGAHAHAHAHAHA.........



27 comments:

ita.itu said...

sanggup dia penat2 lelah pgg cenggitu kan..sian aku ngk dia.hehe.salam kenal ek

farah sr said...

uish!
tak penah tengok moto lagu tu..
kalah moto awie..

nyda said...

uishh
tak lengoh ka??

pjoe said...

hahaha
bergaya punya pasal sakit pun tahan la

Darkheart said...

wahahahaha.....agok2 le bergaye sungguh mamat tu..!!! sejuk je ketiak bwak moto camtu....

wanie_agk said...

aku ingat tuan motor ni salah ukur tangan dan 'handle' motor tu. atau inilah motor menjolok bintang. hahaha!

crunchyahcock said...

ini motor aku x bersalah namanya!! bila traffic tahan terus dia cakap "..saya x wat salah cik.."

PuTeRi CaHaYa said...

herm...mcm2 peel ler dok ada.. apa la...

x per...dia suka mcm tu... biarkan...asal dia bahagia..
(",)

Yatie said...

alahai, dah ada benda senang, benda susah tuh jugak yg dicari .. tak paham tak paham ..

jinggo said...

ita.itu.........
tu la pasal......
aku pon sian jugak tengok tu.....

farah sr.......
ha yang ni awie pon tak leh lawan....
yang ni sawi...
hihihi..........

nyda.....
kalau dah spisis tu dah m emang tak lenguh kot......
hahahaha....

pjoe...
hahahha.........
hahaha.....
bergaya.
bergaya....
hihii......

wanie_agk....
mungkin kot moto tu jenis yang menjolok bintang...
tangan menjolok mata sudah la.....

ahcock........
hahahaha....
saya tak buat salah cik...
cuma nak bagi ketiak kena angin saja....

puteri....
bahagia kah dia..??

yatie.....
ya kan.....
saja nak nyusahkan diri....

rena said...

macam kena pasung pun ada jugak..

Mak Su said...

hebat sgt, terlebih kreatif

tegezoot said...

bongok!

broken_nigina said...

bagi peluang ketiak nikmati angin segar.

Pegawai Khalwat said...

Macam kartun Asan dalam gila-gila.

faridmw said...

salam... selamat berpuasa.. ni kalah mat rempit ni.. lagi dasyat ni...

blackpurple @ jowopinter said...

Mesti berangin jer ketiak dia kan. Ha ha ha!

debikdebuk said...

..


Aku rasa bila dah sampai ke kampung tu.. mau cramp.. dah kena jalan mcm beruk dah...


...

theconfused said...

gila an sir sir... huhuhuhu

addyaholix said...

apa salah beruk?

tiba-tiba disamakan dengan beruk.

dia cuba memartabatkan kedudukan beruk dimata dunia barangkali =)

Bunga Rampai said...

HAHAHAHA ... aduiii, sakit perut gelak!!!

artisticklytouch said...

abang moto tuh suh pesan kat hang:

"Hang tak pueh hati pasai pa? ada aku langgaq hang!!??" setelah dialih bahasa hehe

eTomyam said...

he he he, naluri manusia, x pernah puas dgn apa yg ada....

jinggo said...

rena....
eeerrmmm...
tu pon ada jugak...

mak su....
akal manusia....

tegezoot....
hang tak teringin ka......

broken_nigina.....
hahahha....
ni mesti kes ketiak ada bauuu....
hihihi....

pegawai khalwat.....
eh ya la sama la....
aku ingat kartun saja macam tu....

faridmw.....
selamat raya.....

blackpuple
hahaha....
sejuk saja rasa ketiak tu...

cuba bayangkan kalau ketiak tu kena sengat ngan tebuan.....

debikdebuk.....
hahahaha....
aku pon rasa macam tu jugak la......
hahahaha....

theconfused.....
hihihi...
agaknyaaa.....

addyaholix....
ya la...
mungkin betoi apa yang hang kata..
dia cuba martabatkan kedudukan beruk....

bunga rampai....
gelak sampai sakit perut...
boleh bukak posa dah la...

art....
haahahahahahaiohhohohohihihihihihahahahah...................
dia pesan kat hang suruh pesan kat aku, aku pesan kat usop, usop pesan kat li, li pesan kat wan, wan pesan kat midi, midi pesan kat vera, vera pesan kat cik yam.....

sama-sama la kita pesan memesan....
mmuuuaaaa hahahahahaha..........

etomyam...
itu lah manusia....

misikemarikh said...

awie pon tak macam nih!

LannY said...

buroknye....kat msia ke?

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片