Tuesday, December 30, 2008

GaMbAR Di BeLaKaNg BuKaN dI dEpAn... (HANYA UNTUK 18sx SAHAJA TAU.) yang tak cukup umur tu jangan tengok tau...hihihii

Sebenarnya aku tak tau nak tulis apa la...
tak pa...
disebapkan blog aku dah naik sawang dan dah banyak sarang labah-labah
jadi aku pon mengapdate la blog aku ni.....
aku letak gambaq saja tau....

Mari kita sesama kita saksikan....
ingat jangan tengok org yang di depan..
cuba tengok mereka yang berada di belakang....
apa yang anda nampak.....
























21 comments:

addyaholix said...

haha! sempoi sempoi =)

lubuksempoy said...

hahahahaha best! salam kunjung bro!

~mademoiselle hana~ said...

ces.keji la.haha =p
nasib baik aku tak puasa ganti eh sunat hari ni.haha

iNsaN BiaSa said...

WOOOO..!!!macam2 adaa....adehh...sakit mata...huhuu

one love said...

kah kah kah!

btw, selamat tahun baru!

Eida said...

haa.. mcm-mcm aksi noo.. mujur dah cukup umur..

kikiEy said...

hee.


btw

hpy new year!

*i.am.me.for.myself* said...

hehe..
tak bleh blah tgk gamba ni
huhuhuhu

lunamaya said...

eeyu..xbleh blahh

Don Corleone said...

ahahaha ko berjaya membuat kan aku tergelak di hari isnin.. bagus2..

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

ahahahaha
giler memcam expresi dah ha,

BudAk hijAu said...

gelak sambil guling2...

batal posa aku arini...haih!!!

Fiziy said...

gambar yg bikin aku gelak! siot je model model xtras tu semua.

Mak Su said...

pelik pelik, hahaha

Miss Hazzy said...

nyebuk je nk expose...

uhu

Nem0 o0h Nem0 said...

hahah lawakkk!!
org belakg tu meroskn gmbr jek

jude. said...

ahahahahah
adoii
saket perut aku!!

Tny said...

Kelakar.. tapi ntah apa2 je orang yg kt belakang tu!! :P

si hidung besar said...

ahahahhahahah kelaka gila hahahahhaha

Macham Iz Punye said...

haha naseb baik takde hantu. kalau tak konfem taknak dtg blog ni lagi haha.

aniqa said...

HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA.adeeehhhh siyes duh lawak