Tuesday, September 14, 2010

MACAM- MACAM HAL

DOKTOR... pasai apa hampa anak keluaq dari hospital ni, hampa tu bukannya baik lagi.

PESAKIT 1... saya ni dah baik la tuan doktor, cuba tengok badan saya ni, dah tegap dan
kuat.

DOKTOR... hampa twk payah la nak bohong aku, akukan doktor aku tau la hampa tu
sihat ka tak sihat.....

PESAKIT 1... laaa org kata org sihat org sihat laaa, ngok punya doktor.

DOKTOR... ok tak pa kalau cam tu, hampa jawab dulu soalan2 ni.

PESAKIT 2... ha bagi cepat soalan tu, tak sabaq dah nak keluaq ni.

DOKTOR... apa akan jadi kalau aku potong telinga belah kanan hang.

PESAKIT 1... apa lagi bedarah la... lepas tu ilang la satu telinga saya.

DOKTOR... hang pulak keja apa.

PESAKIT 2... tukang panjat lampu.

DOKTOR... hang boleh panjat semua lampu?

PESAKIT 2... itu tak jadi masaalah, pekara kecik ja tu.

DOKTOR... ok. kalau la aku potong telinga hang yang sebelah lagi tu.

PESAKIT 1... apa la bongok sangat doktor ni, memang tak layak jadi doktor laaa.

DOKTOR... awat pulak, aku pulak yang jadi bongok pasai apa. ok tak pa. hang boleh
panjat semua jenis lampu kan..?

PESAKIT 2... itu sudah mesti. awat pasai apa doktor tak pecaya saya ka.?

DOKTOR... bukan tak pecaya, ok la ni aku suluh lampu ni kat atas syiling bilik ni.
hang boleh tak panjat lampu ni.?

PESAKIT 2... boleh tu memang la boleh tapi saya takut.

DOKTOR... haa... tau pon takut, reti jugak takut, abih tu macam mana nak keluaq.

PESAKIT 2... huuiihh.... gila apa doktor ni. saya bukan takut nak panjat lampu tu
tapi saya takut tuan doktor buat naya saya.

DOKTOR... aku pulak? aku nak buat naya apa kat hang ni... adoooiii laaa.
yang hang ni pasai apa pulak tak nampak.

PESAKIT 1... ha la. dah doktor pi potong dua-dua telinga saya, mana nak pi sangkut pulak
cermin mata saya ni.

DOKTOR... ah sudah mengarut hang ni. ni aku nak tanya hang pulak ni, awat
hang kata aku nak buat naya hang.

PESAKIT 2... ha la.. satgi masa saya panjat lampu tu doktor tutup lampu jatuh la saya..


PENGAWAL KESELAMATAN......

SUDAH SUDAH SEMUA MASUK TIDOQ DAH PUKOI 11 MALAM DAH NI..
ESOK PULAK SAMBUNG MAIN DOKTOR-DORTOR NI.

5 comments:

Pegawai Khalwat said...

pengawal keselamatan tu pendek-pendek botak-botak ka orang dia?

kamaruladli said...

nurse takde?

BudAk hijAu said...

mne ko ilang?dh mati kah?keh3.

crunchyahcock said...

pengawal tu yg kurus itam, muka mcm zeus...
doktor tu yg tulis benda ni
pesakit tu la yg kecik botak gigi tadak tu...

akusahabatmu said...

Ap ke bongek pesakit t. . . Hang ni pun satu xd benda lain ka nk tulis. . huhihuhuhu