Sunday, March 30, 2008

bengangggg..... boringgg..... mencari identiti baru....

boringggggggg............
internet kat opis aku bengong..........
bodoh...............
nak masuk gambaq pon tak boleh...............
dah 2 minggu macam ni.....................
aku boringggggggggggg..................
tak leh masuk gambaq.....................
aaaaarrrrrhhhhhhh............................
bodoh punya it department.............
bosannya akuuuuuuu...................
wahai gambaq aku tak dapat upload hang untuk ari ni...........
aku rasa macam nak cari identiti baru saja........
tapi susah jugak nak cari kan.......
aaarrhhhh.... tak payah....
aku adalah aku...................
aku suka aku macam ni................
tapi org tak suka................
aarrhhhh........
pedulikan................
aku adalah aku..............
aku suka sikap aku cam ni..............
tapi orang tak suka.................
aaaarrrhhhh....
pedulikan.............
aku adalah aku............
tapi setiap manusia perlu berubah mengikut keaadaan....
aku akan berubah....
tapi tengok la.......
perubahan perlu belaku atas sebap yang kuat.....
ada kah aku boleh berubah..........
hahahahhaa.........
hahahahahahhahahahaaaaa.......

12 comments:

Mak Su said...

ini hal mmg bikin bengang wahai jinggo adalah jinggo... slow slow cari ya.

Mak Su said...

ini hal mmg bikin bengang wahai jinggo adalah jinggo... slow slow cari ya.

crunchyahcock said...

first time jinggo tulis pepanjang.... x lenguh jari ke woi

jinggo said...

mak su....
ya ya pelan-pelan cari.. hihihi
;:-)

ahcoq....
hahahahaa........
lenguh jugak...
hihihihi.....

butaseni said...

sapa yg tak suka kat hang?tarak paaa

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

saper tak ske ngan jinggo angkat kaki..

mana ada jinggo
relaksss la...k....

Puteri Cahaya said...

sapa..? sapa...?
herm.. nak kena ni...!!!!

rena said...

hmm.. cik abang,

'sebab' la.. bukan 'sebap'

/me: masih lagi terkesan dengan sms april fool tempoh hari

artisticklytouch said...

aku suka ja kat hang opppsss..

weh, ada nak salahkan kompeni, ada dia suh hang upload gambaq time keja? ha ha

jinggo said...

butaseni...........
tarakk paaa.....

hana....
hihihih....
kena angkat ka kaki tu....

puteri cahaya.....
eh eh eh sapa haaa....

rena...
sms april fool tu kaaa...?
tahniah sebap rena org pertama yang buat ari tu... hihihii...

art....
hihihii...
tak la depa suruh...
aku yang memandai...
hihihihii.....

Pegawai Khalwat said...

Titik banyak kat belakang ayat pasai hang suka titik orang kan?

jinggo said...

pegawai khalwat.....
titik tu saja...
aku la nak jadi baik dah...
tak mau titi2 org dah.....
hihihi.....