Monday, April 14, 2008

SEMATKAN SIKAP UNTUK KITAR SEMULA..


Begini lah caranya membungkus buah-buahan tempatan..
Untuk menyahut seruan kerajaan supaya kita mesti kitar semula apa saja barang yang boleh dikitarsemula.
Demi untuk mengurangkan inflasi maka kita kena lah lakukan apa saja untuk mengitar semula setiap barang kita supaya tidak membazir.
Ianya serbaguna dan tahan lama.
salah satu contoh kegunaannya adalah seperti di atas.
hihihihii....

12 comments:

Pegawai Khalwat said...

Uihh...... pink yang tak tahan tu.

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

saper la yg kreatif nih

m i n e r a l . . . said...

perhhhh rakyat mesia sememangnya kreatif dlm apa jua bidang dan keadaan...
errr nice pink arrr kekekek

jinggo said...

pegawai khalwat...
itu kaler yang ada pon...
aku ingatkan lepas ni mesti macam2 lagi kaler yang ada... hihihi....

hana...&&& mineral.....
rakyat mesia memang kretif...
hihihii....

rena said...

jahat..

butaseni said...

uih,pamela anderson malaya

broken_nigina said...

haha..
sape punya la tuh..

jinggo said...

rena....
mana ada jahat..
hihihii...

butaseni...
hhahahha...
tu la...

broken_nigina.....
ahahahha...
buah betik tu punya la..
sebap dia yang pakai...
hihihihiiii....

Puteri Cahaya said...

per ker hel la yob oi??!!

- G O R O - said...

Salam..

Aku sihat setelah melihat entri ini..
Adakah buahnya sudah ranum?

artisticklytouch said...

ha, jumpa pun coli mak! ko curik buat balut betik yer! keji tau, i'm braless rite now

jinggo said...

puteri cahaya.....
entah labu....
kretiff....

goro...
sihatt...??
baguussss....
tunggu masa dah tu...

art....
hahahha....
hang tinggai merata2 la tu....