Sunday, July 1, 2007

27 / 06 / 2007.







INI LAH TANGKAPAN PADA 27/6/2007...

25 comments:

butaseni said...

bapak ikan pulau pinang sedang posing maut hihihihi
yang baju dan kasut biru tu hantu laut hahaha

NezJoe said...

mana satu hang ni?
letak caption la untuk gambo!

ikan apo namonyo semua tu?
aku tak tahu!

kamarul said...

ye, ye! mane satu hang ni?

jinggo said...

buta seni.....
ha yang tu hantu laut........

nezjoe........
aku yang atas sekali tu....
yang panjang tu ikan banang..
yang hijau sikit tu belitong atau ada jugak orang panggil golok/parang dan dorado.....

kamarul.......
aku yang baju kelabu tu...
yang atas sekali.....

Pegawai Khalwat said...

Ikan yang kaler merah putih, pat sagi ada huruf LM tu ikan apa?

jinggo said...

pegawai khalwat....
itu untuk menunjukkan siaz ikan tu semua...
saiz kotak rokok semua org tau....

- G O R O - said...

muka hang macam member aku la..

Best nya pi tangkap ikan..

ras nak pi penaga dekat kuala muda...

Gi mancing...

miss_tree said...

Bukan ikan todak ehh?
Hihihihihii...

Mak Su said...

ikan tersusun kemas, pandai ikan beratur

Pegawai Khalwat said...

OO.... hang ni macam CSI yang tak cukup perkakas la kiranya.

Hebat! Hebat!

Pegawai Khalwat said...
This comment has been removed by the author.
butaseni said...

woi!aku tau hg tgk entry aku tadi.jangan dok buat diam.hang kena Tag!!

blackpurple said...

Itu yang panjang-panjang tajam tu ikan todak ek...

crunchyahcock said...

aku dah tag hang

BUTTERANDBANANA said...

aku suker tengok ikan yang pakai seluar bunga kuning tuh...hahaha.
Best arr tangkap ikan...aku pun suker...

jinggo said...

goro...
eh ya ka.....
kebetulan kot....

miss_tree....
mana ada ikan todak kat situ....ikan todak belum dapat lagi..
hihihihiiiii....

mak su....
ikan sekolah la mak su........
hihihihiiii.......
:P

pegawai khalwat....
eerrrmmmmmm.....
lupa gawak pembaris nak ukoq la....
hihihihi.... :P

buta seni.....
alamaaakkkk....
eh tag tu apa....
:P

blackpurple.......
yang panjang tu bukan ikan todak...
yang aku tau itu ikan banang....

crunchyahcock......
aaallllllaaaa....
hang pon tag jugak...
eeermmmmm....
la aku bz la...
nanti aku buat yeeee.....

butterandbanana......
ikan seluar kuning tu special.....
:P
kalau suka jom joint aku....
bulan 8 ni aku ada trip ke pulau sembilan perak...
kalau sesiapa nak joint bagi tau aku....
sementara stok masih ada....

Mimi Amilia said...

waaaah bnyk ikan...
pos sini satu
ikan kat sini tak sedap!

umi ameer said...

tengok gambar2 ikan tu buat aku rasa nak pi lap balik pancing-pancing kanda, nak paksa gi mancing jugak... waaaaa

huiyo... itu macam punya banyak, korang mancing lubuk mana ek?
ikan kacang pun ado!

Farahz said...

sonoknye gi tangkap ikan. nak itut next time.

jinggo said...

mimi amilia....
ya ka tak sedap....

umi ameer.....
pegi lap pancing kanda tu...
pastu jom pegi mancing...

farahz....
nak ikut jom....
eeeerrrmmmbbbooolleeehhhhhh.......

bunga rampai said...

Jual ikan ka? Gambar atas sekali tu ... ikan tu sekilo berapa duit?

Amboi, ikan pun pandai posing no!

Salam :)

jinggo said...

bunga rampai..............
eerrrmmmmm....
yang atas tu mahalllll.......
:P

zeqhtyramli said...

Orang dapat ikan senyum dia sebek!! murah rezeki hang tangkap ikan, banyak dapat. Ni mesti dapat inspirasi lagu spongebob squarepants kan? :)

HAnA-Ni-Mo-Nai said...

ni tangkap bebetul ke atau curik pic member nih?ahaksss

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛