Wednesday, October 24, 2007

APA BOLEH BUAT.............


HAAAAAAAA....................
ini dah bukan cerita pasai raya...............
ini ada lah satu situasi yang mana boleh terjadi pada sesiapa pon dalam dunia ni...............
apa akan jadi kalau ia belaku pada diri anda...................
apakah tindakan anda...................
dan apa yang perlu di laku kan.......................
kalau aku....................
apa lagi.......................
potong saja bola tu...............
pas tu balik la.................
nak cari orang yang tendag memang tak jumpa punya............
sapa nak mengaku........................
hihihihiiiii............................

17 comments:

butaseni said...

inilah yang dinamakan siey hahahahahahahaha

umi ameer said...

itu namanyer hari yang sungguuuuuhhhhlah malangnyer!

umi ameer said...

itu namanyer hari yang sungguuuuuhhhhlah malangnyer!

faridmw said...

salam...
biarkan saja... mungkin dugaan.

wanie_agk said...

peh! kalo aku la.. confirm aku buat solat hajat, biar yang tendang bola tu kudung kaki.!

miss_tree said...

takleh view gambar pon..
so no komen..

ehh..dah komen plak.
hehe

kerisLekuk7 said...

ni baru dikatakan tido bola makan bola.....
jadi makan je laaaa................

jinggo said...

butaseni..........
ya ka...........

umi ameer......
memang malang kalau kena macam tu......

faridmw..........
cobaaann.......

wanie_agk....
jangan mintak yang tak elok kat org.... tak baik....
mintak saja yang tendang bola tu supaya lain kali tendang elok-elok....

miss_tree.......
tak pa lain kali punya gambar pulak.....

kerislekuk7.......
boleh kenyang ka kalau makan tu.....

Mak Su said...

kari bola

miss_tree said...

heheheehe..dah dpt view..
alahaiiiii.. bengangny kalau jadi mcm ni..
huhuhuuhuhuhuhuhuu...

- G O R O - said...

makn bola.

Nezjoe said...

malang tak berbau tapi kentut berbau
adeh

mama ranggie said...

memang bola tu cari nahas ler...

Izariza said...

Salam,

Makan sup bola la nampaknya .. accident can happen to anyone .. :D

bunga rampai said...

Hahahaha ...

Salam.

jinggo said...

mak su..............
hihihiiii...........

miss_tree...
ia akan menguji kesabaran....
yang sememangnya kita kurang sabar.....
hahahah..... kalau aku pon tak sabar.....

goro.....
boleh kenyang kee....

nezjoe....
kentut aku bau wangi la....

mama ranggie....
potong saja bola tu mama...........

izariza....
makan la sup tu....
betul kemalangan tak berbau.....
tapi bola dalam kuah ada bauu.........hihihiiii.........

bunga rampai...........
hihihi huhuhuu.......

iNsaN BiaSa said...

hi...salam kenal...

emm..kalu sy pn hangin 1 bdn tp kena coo sntiasa..br nmpk muda sllu..hehehe...

cheerio...

miz