Tuesday, November 6, 2007

Canggihnya Teknologi Zaman Kini

Tiga org sahabat sedang mandi wap di bilik sauna, WAN, USOP dan, AMER. Dikeheningan berada didalam bilik sauna tiba tiba dipecahkan dengan bunyi....bip...bip....bip.... WAN terus membuka telapak tangan kirinya, dan seakan membaca sesuatu. Kedua si USOP dan AMER terpinga-pinga lantas WAN pun berkata, "Disebabkan tgn saya telah ditanamkan cip berteknologi tinggi maka saya boleh terima SMS dan MMS tanpa hand set...." Maka kagum la si USOP dan si AMER ni.Seminit kemudian terdengar pulak deringan telefon di dalam bilik sauna tersebut. Tetiba si USOP pun mengangkat tangan kirinya dan seakan menjawab panggilan telefon tadi. Ibu jari nyer diletakkan di mulut dan jari kelingkingnyer di telinga.panggilan melalui jari jari saya tanpa menggunakan hp..."Setelah habis menjawab maka USOP pun berkata, "oleh kerana tangan saya ditanam cip berteknologi tinggi maka saya boleh menjawab dan menerima panggilan telefonMelihatkan keadaan canggih manggih kedua si WAN dan si USOP ni, si AMER ni pun terpinga dan berbisik sendirian..."Alamak apa yg boleh aku sembahkan untuk mengalahkan mereka berdua ni...?" Kerana stress akibat memikirkan hal tadi maka perutnyer pun terasa nak membuang. Lalu si AMER ni pun keluar pergi ke toilet. Setelah selesai membuang si AMER ni kembali ke bilik sauna. Akibat kepayahan untuk mencuci dengan tisu tandas maka ader lebihan tisu di celah-celahkelangkangnyer. Dengan keheranan dan jijik nyer si WAN dan si USOP pun bertanya..."kertas apa yang terjuntai kat celah tu...?"Lantas si AMER ni pun jawab ngan selamber nyer...."Oh saya baru terima Fax dari perdana menteri........"

12 comments:

ninadewe said...

hahah.. jahat sunggoh cik butaseni letak bnd nie kt blog.. sy org indonesia tau.. huhuh.. tp xpe..dah kate dpt kt internet..

jinggo said...

ninadewe
sorry nina....
aku dah ubah kepada bukan nama sebanar.......

crunchyahcock said...

jinggo mmg jahat!!!!

rena said...

alahai amer..
dapat fax dari PM rupa2nya..
PM btau apa?
hihihi

Pegawai Khalwat said...

Hang ni.... kalau nak mengata tu sungguh-sungguh!

Ha ha ha!

Mak Su said...

uisshhh, camner pun, imej kena up ek

Nezjoe said...

hahaha
aku tak sampai bawah aku dah gelak dah
kah kah

nasib baik keluar kertas...
kalau keluar bijian jagung?
hahaha

butaseni said...

oooooooooooooooo hahahahahaha.si ameer tu boleh melepas pakai mulut je,tak payah pergi toilet hhahhahaha

ninadewe kamu salah orang ya?ini blog jinggo punya blog hahahaha

wanie_agk said...

ceh!

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

yekk...
watashi dh tyerasa meremang bulu roh ma sebelum habis baja
uwekkk

jinggo said...

ahcock.....
mana ada jahat........

rena.....
apa yang dia dapat tu dia saja yang tauuu....
hihiiiiii.........

pegawai khalwat......
wei mana ada aku mengata.....
cerita ni tidak ada kena mengena sama ada yang masih hidup atau pon yang telah meninggal dunia....
kalau ada ianya hanyalah satu kebetulan.....
nama yang digynakan adalah bukan nama sebenar.........

mak su......
imej mau naik.... kasi tinggi-tinggi....
hahahaha....

nezjoe....
kalau keluar bilik jagung aku tak tau la....
mana la tua dengan teknologi dia tu boleh buat popcorn kaa....
eeeee....
hhahahahaaa.....

butaseni.....
oooo ya ka....
tak tau pulak aku.......

wanie_agk....
hihiiii....

watashi...(hana)
hahahhaaa....
hihiiii.....

ninadewe said...

owh yaaa... so stup*d.. hahah..
tu lah cik butaseni.. saya teruja sgt kat cik butaseni sampai kan taip komen utk jinggo pun tertulis 'butaseni'.. hahaha..

nway, jinggo.. knp tukar lak? xbest nantinye..
baik ubah balik la..
i dont mind..
it's only a joke..
hehehe..