Monday, October 8, 2007

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI....









SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN......
UNTUK SEMUA KENGKAWAN............
AMPON DAN MAAF JIKA TERKATA KA....
TERKUTUK KA.....
TER APA LAGI HA......
KIRA SEMUA YANG TER LAH.......
DI HARAP DAPAT LAH DI AMPUN...........
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI






15 comments:

miss_tree said...

Salam Eid Mubarak jua buat Che Jinggo.
ampun maaf kalaua ada salah silap..

Mak Su said...

saya pun sama, mintak mahap ler... 0 0 ler

umi ameer said...

saya sama!

Pegawai Khalwat said...

Tu yang ter ter ter.

yang sengaja kira lagu mana pulak?

ninadewe said...

saya nak kad raya yg ade gbr ketupat yg kat kanan atas tu.. nak yg tu.. yg ada candle.. huhu..

owh.. maaf lahir batin jg encik jinggo penang.. heheh..

Nezjoe said...

selamat hari raya dude!
andai ada salah silap - terkasar bahasa tu, maaf la ye!
:D

mama ranggie said...

selamat ari raya jinggo...

rena said...

selamat hari raya!!!

wanie_agk said...

aku pun nak ucap selamt kat ko. Selamat sejahtera..

jinggo said...

selamat hari raya semua.....
ampon dan maaf kupinta.....


tuk..
pegawai khalwat.....
yang sengaja tu kira buat tak tau saja lah....
hihihiiiii...

kalau ada yang sengaja tu...
kira aku mintak maap jugak......

butaseni said...

aku dah maafkan hang...........

faridmw said...

salam..
selamat hari raya..

kamaruladli said...

selamat hari raya! :)

blackpurple @ jowopinter said...

Salam Lebaran. Tak habis lagi ke beraya bro'?

bunga rampai said...

Salam Aidilfitri, maaf zahir dan batin :)