Monday, November 12, 2007

8/11/2007.....

her.. her.. her..
Ari tu masa cuti depavali aku tak tau nak buat apa.....
jadi aku pon mencari kawan aku yang memang kaki macam aku jugak......
apa lagi kami pon memulakan operasi kami di pagi hari itu......
tak la banyak sangat tangkapan ari tu.....
tapi alhamdulillah rezeki Allah......
tak la teruk sangat................
ini lah di antara tang kapan aku pada 8/11/2007.....



SENANGIN......


KERAPU....


JENAHAK....


SEMILANG......


TALANG.....


kira ok la ari tu...............
kami pulang petang tu dengan senyuman kepuasan......
bot yang kami naik tu pulak lambatttt......
aduhh.....
aku macam nak saund saja org yang bawak bot tu....
tapi takut la jugak kalau2 nanti dia tendang aku jatuh laut....
baru la padan muka aku..... hihihihiiiiiiii........
tapi tak pa... sebap rezeki kami murah hari tu......
ALHAMDULILLAH.........

12 comments:

rena said...

nant kalau datang kl.. saya bawa pegi memancing di Aquaria KLCC.. kat situ ikan jaws pun ada..
hihihi

jinggo said...

rena...
hihiii..........
tak pa....
nanti bawak tau..........
jadi pemandu pelancong kami...
boleh ka...???

Pegawai Khalwat said...

Aik?

Awat hang tak letak kotak rokok kali ni? Aku sampai tak boleh nak agak saiz ikan talang tu.

Mak Su said...

oh.... tu ler rupa ikan talangggg, dia tu ler yg jadik ikan masin, kan?

mama ranggie said...

kerapu tu kalo buat sweet n sour,memang sedap...

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

wo...bestnya...!!!

Nezjoe said...

bila nak pancing aweks lak?
hahaha

jinggo said...

pegawai khalwat.....
rokok dah abih la masa tu...

mak su......
yup memang sedap bila dimasinkan....

mama ranggie....
kerapu masak sos...
jenahak tu yang buat sweet sour...
sseeedddaappppp..............

hana.....
memang best.....
tak nak joint ka.....

nezjoe.....
hi hi hi....
soalan bonus tu...
kalau guna mata kail boleh la....

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

nk join kang korang rasa tercabar lak
watashi ni tgn manyak ong oooo
ahakss

butaseni said...

oooooooooooo nilah trip yang hampa tinggai aku tu?tak gerak aku tidoq tu.@#^*&(*&WW#%$

jinggo said...

hana.....
kalau ong tu kira baguih la....
watashi tangkap bebanyak....
pas tu kongsi reramai....

butaseni.....
apa dia....???
hang bukaaannnnn.........

butaseni said...

oooooooooooooooooooo hhoooooooooo hhooooooooooo hhooooo lupa! :D