Monday, April 28, 2008

BILA LAGI KOMPANG BERBUNYI

BILA LAGI KOMPANG BERBUNYI.
SEBUAH PEMENTASAN TEATER KOMIDI OLEH PERSATUAN TE.TA.MU.
YANG DI ARAH OLEH: RAZALI RIDZUAN
KARYA : AHMAD NIZAM RAMLI (LAT)
YANG AKAN DI PENTASKAN DI AUDITORIUM P. RAMLEE
PADA 1,2 DAN 3 MEI 2008
MASUK PERCUMA.
DATANG LAH BERAMAI-RAMAI
ADA 300 KAT CELCOM PERCUMA UNTUK PENGUNJUNG YANG HADIR.
DATANG LAH BERAMAI-RAMAI.
JANGAN LUPA AJAK KENGKAWAN SEKALI.

10 comments:

butaseni said...

lama hg tak jemgok blog aku kan

artisticklytouch said...

eh...ada orang majuk kat atas tuh hik hik hang p layan dia lekaih, nusantara mate hang tuh!

crunchyahcock said...

........ erm..

wanie_agk said...

aku datang malam esok. confirm!

jinggo said...

butaseni....
aku p tapi tak tau nak kata apa...
aku buat tak tau la.... hahahhaa....

art....
macam mana nak layan dia haa...
ajaq sikit.....

ahcoq...
eeerrrmmmm.. yehh.. yeehh

wanie_agk...
tak nampak pon......
kenapa tak bagi tau....
aku yang jaga lampu tu....

butaseni said...

blanja tanduri

Mak Su said...

selamat berkompang, konpem tak dapat datang sebab kat penang kan.... tiket bas tak dak.

bunga rampai said...

Saya tunggu ulasan ...

Salam :)

artisticklytouch said...

la...hang bukan teman sepermainan dia ka? ka hang kawan dengan azmeer aziz saja ha ha

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛