Monday, February 2, 2009

???????????????????

entry yang lepas aku bertanya tentang sex dan cinta....

ada yang jujur memberi pendapat, ada jugak yang takut-takut dan ada jugak yang bersembunyi...
itu terpulang pada masing-masing....
tak ada salahnya......

apa pon pengalaman mengajar kita....
aku sendiri pernah melalui banyak benda......
pengalaman akan mengajar dan mematangkan kita dalam menempuh kehidupan......

terpulang pada diri sendiri untuk menilai......
bersediakah untuk satu tanggungjawab.......??

adakah kita benar-benar bersedia untuk menuju apa yang kita nak...??
mampukah kita merelisasikan apa yang kita cakap..........??
mampukah kita menunaikan janji-janji kita untuk mencapai matlamat bersama.....??
sanggupkah kita bekorban demi satu impian.......??
bolehkah kita lakukan demi matlamat dan tujuan kita......?????????????

11 comments:

one love said...

secara melawaknya, "yakin boleh!!!"

secara seriusnya, kita boleh buat bila kita rasa kita mampu buat :)

Pegawai Khalwat said...

Banyak tanya sunggoh!

BudAk hijAu said...

aku boleh buat klu aku nk buat..

klu aku xnk..xyah ugut nk bunuh pown aku xkn buat....

FatinSyafira said...

sex and love will be related if their definition is the same.

which is impossibble.

addyaholix said...

kita manusia biasa yang biasa-biasa, tapi kita mampu bertindak luar dari yang biasa-biasa bukan!

Anonymous said...

bila nak kawin..........

artsoul said...

yg mana satu aku nak jawap ni?
tanya soalan macam polis...

aloy_paradoks said...

lu rasa apa lu nak buat, lu buat dan laksanakan.. pastikan segala tercapai jika nak puas hidup kat donia ni..

refah00 said...

Kita bukan saja nak puas hidup kat dunia ja.Hidup kat akhirat yg forever tu kena lebih fikirkan.

petiais said...

~percayaa padaa dirii dgn harapaan daan keyakiinaan

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛