Sunday, March 22, 2009

menjawab tag dari hana (Toki-Doki)

1. ciri wanita idaman anda:
  • yang mula-mula sekali dia mesti pompuan.....
  • yang kedua dia mesti bukan lelaki......

2. Perempuan yang tidak pernah anda minati sepanjang hidup:

  • perempuan yang asalnya memang lelaki....


3. perasaan anda sekiranya keluar dgn orang yang anda minati:

  • bestttnnyyaaaaa........


4. tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda:

  • rumah mak bapak dia
  • rumah sendiri.....
  • p mana-mana pon boleh....

5. barangan/sesuatu istimewa yang akan anda hadiahkan kepada si dia:

  • ada la nak tau kena jadi dulu la.........

6. Tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda.

  • lagu Negaraku..........

13 comments:

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

tak acii..jinggo malassssssssss

kuIna Jentayutiara said...

apa pun tahniah sudah sempurnakn tugasan...

jinggo said...

hana....
ok la tu hana....
hihii...

kulna....
tima kasih....
hihi....

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

details la sket..kasi buah hati jinggo berbunga hatii..

ops!!!

ahahahahha

artsoul said...

laaa,hang pun kena taq gak ka...hahahah,ni hang tolong la tukaq lagu..toksah la dok nyanyi la tuuuuuu oiiiii...

Adwindaa said...

lorr...
lagu negaraku jer???? ish tak romantik langsung... cam nak masuk kursus kenegaraan lak lagu negaraku... heheheh

jinggo said...

hana....
buah mata kucing boleh tak.....

artsoul....
ha tu la....
aku ni memang jenis tak buat tag punya...
tetiba saja rasa rajin nak buat pulak.....

adwindaa.....
ok apa lagu tu....
kira itu saja lagu yang gerenti semua or tau.....
hihihiii...

iNsaN BiaSa said...

jinggo ngelat..!!haha..tetiba jer..hehe

puteri_cekak said...

x x paham nak join sekaliboleh?? tumpang lalu

Pegawai Khalwat said...

Hang buat tag? Bole buat kenduri pisang ni.

IT'S Me N.a.N.a said...

hahhaa..macam tak ikhlas menjadi kekasih jer??ada pulak nyanyi lagu negaraku..

**ketawa sampai tergulin-guling bawah katil...

sRiKaNd! said...

negaraku??hmmm bleh mai praktis kat konti...kasi mantop.....

aniqa said...

negaraku?romantiknye.haha ;D siyes romantik.suke gile haha kalau betul2 laki nyanyikan.sayang sampai mati lah.