Tuesday, March 24, 2009

PINGGU

KEPADA PEMINAT KARTUN PINGGU...
KETAHUILAH ANDA BAHAWA PINGGU ADA DI TEMUI DI HENTIAN SEBELAH LEBUH RAYA UTARA SELATAN.....
IAITU DI STESYEN MINYAK R&R GURUN KEDAH......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



27 comments:

artisticklytouch said...

hang pun dapat menatang ni ka??

kuIna Jentayutiara said...

fuyooooo... pingu malaysia

kaisu said...

baru aku tau pingu duk kt kedah...

~*PuTeRi^HaiFaNuRi*~ said...

ni btol ke nih??
sape tuh?pemintak sedekah ke??

addyaholix said...

haha aku gelak pecah perut.
tapi yang ni tak comel sangat haha!

zeela lalala said...

hahaha adoih. kelakar.

Adwindaa said...

uik??? ekekek... pingu duk kedah noo... hmmm??? ekekekek

IT'S Me N.a.N.a said...

pingu dah wujud kat kedah..sgt kelakar..

iNsaN BiaSa said...

huhuu..sadisnyaa...ade toncit lg..hehe

puteri_cekak said...

adu sungguh aku terharu..mausia sebegitu..

puteri_cekak said...

adu sungguh aku terharu..mausia sebegitu..

[S]itie [B]Um [B]Um said...

haha!! comel!!

jinggo said...

art.....
hihihi.....
sama-sama la kita dapat....

kulna....
pinggu malaysia boleh naik moto lagi....

kaisu....
aku pon baru tau jugak...

puteri haifanuri....
bukan pemintak sedekah la...
ini pinggu yang di bela oleh penunggang moto tu....
hihihii.....

addaholix...
tu la ku pon tegelak jugak masa pagi aku tengok gbr ni....

zeele.....
hahahah....
memang kelakar....

adwindaa....
hihihi.....
ini pinggu baik punyaa...

its nana.....
tu la....
lepas ni kita dah boleh buat shoting cita pinggu kat kedah pulak....

insan biasa....
yang tu edisi terhat punya....

puteri cekak...
hihihi....

sitie bum bum....
ya la.....

vidadarisakura said...

haha!
sumpah lucu weh!


hee

Bunga Rampai said...

Hahahaha ...!

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

ahahahha
memula tgk leh watahsi tutup mata
igtkan antu
ahahahaha

ampun dikk ampunnn

zeela lalala said...

haha. hampeh btol. kalau aku dpt pinggu tu aku tampar pungkoq die.

tegezoot said...

A

miss zareen said...

bapak kelakanye..

::dazzLaila:: said...

salam kenaln juga ye

ciK LyndaWawa igUana said...

huahua..
pingu kecik..
ops..
jgn melepas di sini erk..
terlepas suda.....

sRiKaNd! said...

apa kata kalu kita suh kwn kita yg tak cukup tinggi tu pakai cmtu gak???bleh jd pinggu jgk kn??pinggu jantan yang tak dak gg.......kuang..kuang..kuang...

penjenayah.merah.jambu. said...

COMEL GILAAAAAAAA!!!!!!!!

Ola said...

kejamnya..anak siapakkah itu yg menjadi mangsa??
hehe

BUTTERANDBANANA said...

ni dinamakan kelakar hina....taP buat aku gelak besar...

eliza said...

x patot..x patot..hehe

vidadarisakura said...

10 kali aku tengok..
20 kali aku ketawa weh..hee