Monday, April 6, 2009

satu cerita yang aku kutip dari internet

Seorang wanita cantik dan seksi terjatuh dari tingkat 80 sebuah
bangunan.Sampai jer di tingkat 70, seorang lelaki Inggeris berjaya
menyambutnya.

Wanita : Terima kasih, anda telah menolong saya...

Lelaki Inggeris : Sama2, tapi anda harus membalas budi...

Wanita : Bagaimana?

Lelaki Inggeris : Tidur dengan aku... .

Wanita : Tak guna, kau ingat aku pelacur?! Tidak!!

Lelaki Inggeris : Baiklah kalau begitu...

Lelaki Inggeris itu melepaskan semula wanita itu.
Di tingkat 50, seorg lelaki Perancis berjaya menyambut wanita itu.

Wanita : Terima kasih, anda telah menolong saya...

Lelaki Perancis : Sama2, tapi anda harus membalas budi...

Wanita : Bagaimana?

Lelaki Perancis : Tidur dengan aku...

Wanita : Tak guna!! Aku tak mahu!

Lelaki Perancis : Kalau begitu, tak guna aku selamatkan kamu...

Lelaki Perancis itu melepaskan semula wanita itu.

Dari tingkat 50,40.. dan 30,tidak ada sesiapa pun yang dapat menangkap
wanita itu. Wanitaitu mula ketakutan dan berharap, jika ada orang yang
menyelamatkannya, dia tidak lagi kisah jika terpaksa

tidur dengan orang tersebut. Akhirnya di tingkat 20, seorang lelaki Arab
berjaya menyambut wanita itu.

Belum sempat lelaki Arab itu bersuara, wanita itu terlebih dahulu
berkata-kata...

Wanita : Terima kasih, anda telah menolong saya.. Sebagai membalas jasa,
saya akan tidur dengan anda.

Lelaki Arab : Astaghfirullah..
(lalu melepaskan semula wanita itu kerana terkejut..)

17 comments:

iNsaN BiaSa said...

erk..erk..lelaki oh lelaki..

aloy_paradoks said...

yaa...biasa gua baca...baik sgt la konon pak arab tu...hehehehe..

zul rahman said...

yang pak arab tu sebenaqnya 'jinggo' yang berpakaian arab sebab keluaq 3 hari, hehehehe...

Mee Chee said...

hohohoo.......meaningful tuh..yeahhh..heh ;)

Pegawai Khalwat said...

Lelaki Malaysia?

addyaholix said...

tapi pak arab yang aku jumpa di malaysia bukan yang serupa tu. haha!

::dazzLaila:: said...

hahaha

Anonymous said...

apa punya turr laa..hahaha.terjah aja laaa..

jinggo said...

insan biasa.........
ya ka lelaki....
hihii.....

aloy....
konon-konon baik saja tu...

zul rahman....
bukan aku la tu.....
aku baik sikit.....
hihihiihahahah....

mee chee....
hihi...
memang penuh bermakna....

pegawai khalwat.....
lelaki malaysia tengok saja.....

addyholix.....
oo ya ka...
abih tu macam mana...

dazzlaila...
hihihiii...

anonymous....
kita terjahh.....

BudAk hijAu said...

hahahhahaha.....

artsoul said...

depa ajak tidoq ja...bukan buat apa pon...tidoq jaaaa,allaaaaa..tidoq jaaaa...laaa,tidoqqqq...

Adwindaa said...

aiii... dgr cite dh dpt sambung kontrak keja..musti naik gaji kan

tak reti nak belanja kengkawan kaa...

tegezoot said...

maruah pompuan tu sampai tingkat 20 saja! hahahahha

eliza said...

hehe..taubat terus..

jinggo said...

budak hijau....
hihi...

artsoul...
tu la....
tidoq saja kan...

adwindaa...
aik....
hi hi hi...

tegezoot...
kalau maruah lelaki macam mana pulak....

eliza....
hihi...
tau buat pon boleehhh....

nurain said...

hehe..

salah tanggapan~

syareena said...

pulak.....