Sunday, November 2, 2008

18sx: Ayah hisap buah dada menantu

Seorang lelaki berumur 48 tahun telah ditahan polis hari ini kerana telah mencabul kehormatan menantu perempuannya.
Kejadian dikatakan berlaku lebih kurang pukul 11 pagi apabila tertuduh dikatakan telah masuk ke dalam bilik menantunya yang pada masa itu tinggal berseorangan kerana suaminya telah pergi bekerja.
Tertuduh kemudian dilaporkan telah memaksa mangsa menanggalkan bajunya lalu tertuduh telah meramas dan menghisap buah dada ( mesti besar, pejal dan montok tu ) mangsa.
Jiran-jiran dapat menangkap tertuduh setelah mendengar jeritan mangsa lalu membawanya ke balai polis.
Di balai polis, suami mangsa, iaitu anak lelaki tertuduh, terus meluru kepada ayahnya dengan perasaan marah bercampur kesal.
Si anak dengan menahan sabar berbaur kemarahan, dengan nada suara menggigil kerana menahan amarah yang amat sangat, lalu bertanya kepada ayahnya, “Ayah….. naper ayah buat camni ha? Ayah dah hilang akal ke? Tak malu ke? Mana kami nak letak muka, ayah? Kenapa ayah? why? why? why?”.
Si ayah pun dengan tenang lagi selamba menjawab, “Ooh… malu konon… apa yang nak dimalukan?” Berdesing telinga si anak apabila mendengar jawapan ayahnya.
“Apa??!! Tak malu??!!! Badan si anak telah menggeletar teramat kerana cuba menahan marah.
“Dah tu…..” tempelak si ayah, “yang kau tu dulu hisap buah dada bini aku, aku tak kisah pun.
Takkan skang ni aku nak hisap buah dada bini kau pun tak boleh??? Kena adil laaa!!!” Si anak terus jadi sawan mendengar jawapan ayahnya.

muahahahah…sekian.. dah pegi sambung keje!

17 comments:

PuTeRi CaHaYa said...

ieyerr...bengong nyer...benci

tegezoot said...

releven nak mampuih cerita nih!

iNsaN BiaSa said...

aduhh...apsal la de entry cmni..sakit otak..huhuu

pjoe said...

aku tak tahu nak gelak ke tak
mcm

sick man!
haha

Anak Antu Seni said...

sendiri punya ada.. isap la.. : |

red_scarlet said...

eeee....
cm siot nyer..
huhuhu....=P

addyaholix said...

haha!

hujah "ayah" memang berasas tapi kurang berakal!

Bunga Rampai said...

Astaghfirullah ...

umi ameer said...

dapat mentua cam ni.. mati laaa!!
ngucap bebanyak kan?

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

kurang asam jawa punya bapak mertua
ahahahaha

jinggo said...

puteri cahaya.....
aaiiikk.... bencciii.......

tegezoot......
ya ka....
hahaha.........

insan biasa.......
hahahaa.....

pjoe....
hahaha....
gelak sajaa.....

anak antu......
tak sampai....

red-scarlet.......
hihihi.....

addyaholix....
bukan kurang akal....
memang kurang ajarrr....

bunga rampai....
hihihii.......

umi ameer........
mintak simpang la kannn........

hana......
hahaha......
kurang asam saja ka.....

Mak Su said...

boleh mendatangkan pening. hahahaha

Pegawai Khalwat said...

aik, apa yang aku terlepas.

kiss of judas said...

ahahaha..
babi pnye bape mertua!!

zul rahman said...

sidai telekung...

hahahaha...

si hidung besar said...

hahhhhhhahahhahhaa ya allah puas nak tahan gelak ni

yunakira said...

eee.....bodoh la