Sunday, November 23, 2008

AKU DAH BALIK KE PENANG

letihhhhh.........
letij pon tak abih lagi..........
aku tetap kena keja jugak ari ni...........
dari pagi sampai tengah hari ni aku dah banyak kali telelap dalam opis....................
hihihihihii............
seronok jugak la kat sana.............
aku dengan kawan2 aku jaga pebarisan tersebut....................
jadi krew di pebarisan macam tu memang agak meletih..........
nasib baik aku jaga kat pentas utama.........
kawan aku yang jaga di tempat pelepasan dan tempat tamat tu memang teruk la keja depa........
nasib baik encik lokman suruh jaga dengan abang Raja kat pentas utama.......................
aku menerima setiap peserta pebarisan....
tak la teruk sangat keja.... sebap semua dah memang tersusun dari depan......
cuma si penonton dan wartawan saja la yang jadi musuh aku masa tu...........
teruk jugak nak jaga depa ni..............
ketegaq semua... tak mau nak dengaq cakap.....
apa lagi aku pon menggunakan kuasa yang aku ada hahahha......
kuasa hikmat makian........
hahahah..........
lepas tu aku marah FRU yang ada di situ........
apa lagi bila kena marah ngan aku si FRU tu pon tak puas hati la......
terus dia marah semua wartawan ngan penonton kat situ..........
hihihi........ selamat la keja aku......... senang keja hihihih.......
bagi saja arahan kat depa ... depa la jadi org keja aku.... hihii...........
hahaha.................
tu la lebih kurang cerita nyaaaaaa.....................
sehingga bertemu lagi.........

8 comments:

meen the dragqueen said...

dh lame ceq xblk penang

Pegawai Khalwat said...

tangan atas, tangan bawah!

Pegawai Khalwat said...
This comment has been removed by the author.
jinggo said...

meen.....
pasai apa tak balik...
balik laaa........
hiihihiii....

pegawai khalwat..........
tangan hang lenguh ka......?

one love said...

hehehehe!

FRU komplen sbb wartawan ramai menor! heheheheeh

nasib baik en jinggo ada... hehe :)

artsoul said...

hang mmg slalu macam tu pon :p

faridmw said...

salam,,,
penat kerja tu... berehat pulak.. hehehe

artisticklytouch said...

hampa tak habaq pun mai sini...malam tuh aku p tgk 'Cinta Julia' kat DBP...best!!