Monday, June 11, 2007

APA ANDA AKAN LAKUKAN......




kalau aku mengucap dan tawakal pada allah saja la.......................

18 comments:

butaseni said...

aku akan tutup tv tu hihihi

miss_tree said...

Ketahuilah bahawa ini lah yang selalu bermain di fikiran saya tiap kali lori balak di depan atau di jalan yang bertentangan.
Nauzubillahiminzalik~

Errr, tu scene citer Final destination 2 ke?
=D

suehana said...

lompat kuar dari kete..boleh?aau hentikan masa macam hiro..heheh...

p/s:tak jadi nak scroll ke bawah..nampak gambar org kemalangan...eeeeee

NezJoe said...

hmmm
mcm scene dalam cerita final destination 3?
betul tak?

-Mengucap sajalah. Tawakal kepada Allah.

bunga rampai said...

Salam,

Kalau jarak masih jauh, sempatlah mengucap dan tawakal.

Kalau dah tak dapat elak, panik jugak. Menjeritlah kut...

Waah, satu idea bagus...kutip balak-balak tu dan buatlah apa-apa yang patut... :))

blackpurple said...

Betul-betul punya aksi lagak ngeri tu.... :D

Pegawai Khalwat said...

Brake!

Drop gear tiga!

Tengok side mirror kanan!

Pusingkan kereta ke kanan!

Masuk ke bahu jalan!

Brake!

Berhenti kereta!

Turun kereta, ambil gambar orang lain eksiden!

Hantar ke newspaper!

IndahSakura said...

Salam,

Kalau saya dalam situasi itu,
elak selagi boleh. Selebihnya hanya tawakkal dan berserah
hanya pada-Nya.

jinggo said...

buta seni............
nak tutup ngan kain ka.....

mis_tree.....
jangan pikir yang bukan2 jarak kan keta anda dengan lori tu....

suehana......
nak jadi hiro cita apa.....?

nezjoe......
ya ka final destination..
aku amik dalam internet....

bunga rampai......
salam kembali...
kutip balak tu, lepas tu ikat di atas bumbung keta......

blackpurple...........
memang ngeri kalau cam tu...
dah bukan lagak lagi...
hi hi hi....

pegawai khalwat.......
tu pon kalau sempat.....

indahsakura....
ya elak selagi boleh...
kalau boleh.......... boleh kot...
insyallah....

Mak Su said...

cakap "selisih malaikat 44, nauzubillah hu min zalik"... boleh ker?

- G O R O - said...

Mengucap untuk Kali Terakhir mungkin..

:: dotter.hms :: said...

iskh!! x dpt nak digambarkan dengan kata2.. aduhhhh.. "Ya Allah.. selamatkanlah nyawa aku sekiranya Kau memberi peluang aku untuk bernafas lagi.. (terus mengucap)".

Eeeee... takutlah...

kamarul said...

bertukar menjadi ultraman!

pB said...

Masyaallah...

Mengucap .....

Dan cuba elak kalau sempat ....

tegezoot said...

Be cool...

Mimi Amilia said...

*speechless*

Dyna said...

Astaga....minta dijauhkan

jinggo said...

mak su........
eeermmmm... boleh jugak....
mengucap dan istifal lagi senang..

goro......
entah la...
semua di tangan Allah...

dotter.........
jangan gambarkan, bayangkan saja...

kamarul.....
kalau gaban boleh tak....

pB............
ya betul cuba elak kalau boleh...


tegezoot......
cool.!!!
hang memang dasyat...

mimi amilia....
apa boleh buat....

dyna....
jauhkan lah..
insyallah...


untuk semua.......
ajal dan maut di tangan Allah....