Thursday, June 7, 2007

KEMALANGAN NGERI DI ALOR SETAR TEMPOH HARI..










AL-FATIHAH UNTUK MANGSA.......

13 comments:

bunga rampai said...

Al-Fatihah..

Berhati-hati di jalan raya di mana jua anda memandu - pesan teman di alam maya :)

Salam.

tegezoot said...

Ini salah satu bentuk musibah, dan org yg mati dalam musibah dan ketika itu dia beriman kepada Allah, dia pasti akan diberi ganjaran oleh Allah SWT. Syahid Akhirat tu!

jinggo said...

bunga rampai.......
salam...
sesama lah kita berpesan....

jinggo said...

tegezoot......
mari lah kita doakan....
tak kira walau siapa pon....

p/s hang tak pitam ka tengok tu....

miss_tree said...

Al Fatihah...

Tak terkata..sampai tak sanggup nak tgk gambar2 tu..
Sorry, saya comment tanpa melihat.
=(

jinggo said...

mis_tree......
bukan semua org yang sanggup melihat kejadian macam tu....
gambar itu sekadar utuk kesedaran sesama kita....
Al-fatihah....

butaseni said...

arrrtrgggghhhhhh...masha allah..
(sambil tutup mata)
al-fatihah

tegezoot said...

aku pitam kalau doktor citer bab pendarahan dalam terutama di bahagian2 abdomen.

david santos said...

Thanks for you work and have a good weekend

NezJoe said...

dude,
hang amik sendiri ke gambar ni?
Subhanallah...

Al Fatihah untuk mereka.

Pegawai Khalwat said...

Al-fatihah.

Lain kali bagi amaran kat tajuk entri hang. Jangan tengok kalau ada darah tinggi, jantung, lemah semangat dan sebagainya.

jinggo said...

buta seni.............
hang tak tutup mata pon dah buta....

tegezoot............
oooo ya ka....

nezjoe..........
gbr ni aku amik sendiri
dari internet...

pegawai khalwat.......
sory tuan....


untuk semua.....
Al-Fatihah........

kamarul said...

sedih aku tgk... :(