Tuesday, August 28, 2007

4 THINGS....

4 things that scare me:
-ilang org yg di sayang.....
-tah..............
-anjing.............
-dan banyak lagi...........

4 people who make me laugh:
-ibu ku
-bapak ku.....
-adik-adik ku
-kawan dan sahabat ku.....(dan gambar kat blog ku)

4 Things I love:
-memancing........
-layan citer kat panggong wayang/dvd
-melancong tanpa halangan................
-teater.......

4 Things I hate:
-kena tikam dari belakang
-tgk jarum penimbang naik lg KG
-org yang sombong.... (sebap aku tak sombong walau org kata aku sombong).....................
-mat rempit

4 things I don't understand:
-sama la kita... tak terror math
-tak paham............?
-kenapa rupa dan duit jadi ukuran............
-kenapa aku tak paham.........

4 things on my desk:
-pc.........
-plan...
-handphone......
-gelas......

4 things I'm doing right now:
-menaip....
-pikir apa nak jadi.....
-tahan sejuk........
-dengan suara org bercakap.....

4 things I want to do before I die:
-jadi seorang yang soleh........
-nk antar mak ngan bapak pegi haji........
-nak pegi haji............
-membina sebuah keluarga yng bahagia dengan melihat kejayaan anak cucu.....(insyallah kalau panjang umur)


4 things I can do:
-masak dengan sukarela........
-menyanyi dengan sumbang.......
-leh tido kt mana2 kalau dh sangat letih..ahahaha............
-senyum or gelak walaupun ms tu dah hancho habis hati nih..huh!......( lebih kurang sama saja)

4 to describe my personality:
-kasar dengan secubit manja(tapi boleh saund terus kalau ada yang tak kena)...................
-peramah dengan segenggam kesombongan(yg tak kenal la).......................
-suka pendam perasaan sendirik..hua hua hua.....................
-tak suka dipaksa atau memaksa........................ (ini pon lebih kurang jugak)....................

4 things I can't do:
-eerrrmmmmm.........
-menyelam sambil nyalakan api-cakap dalam bahasa jerman..................
-menyanyi dengan sedap.......................
-bawak keta sambil tido......................

ok tak watashi..................

8 comments:

BUTTERANDBANANA said...

in summary - boleh buat menantu kan?

HAnA-Ni-Mo-Nai said...

huh???
mana aci..cam sama ngan watashi jekk...tak aci..tak acii..huuhhuhu

Mak Su said...

aku ni lagi teruk, menyelam pun tak boleh... ko ok ler lagi, tapi kita sama bab memandu, aku tak leh memandu sambil tido

jinggo said...

butterandbanana........
eh ya ka........

HAnA-Ni-Mo-Nai.........
kira ok la tu......
dah nak sama nak buat cam mana....
aci la tu.....hihihi... :-)

jinggo said...

maksu.......
hihihiiii....
ya betul...
kalau memandu sambil tidokan....
gerenti sampai ke hospital....
atau pon..........
.... :-)

Pegawai Khalwat said...

Oit.... awak cicak hang tak bubuh pun?

jinggo said...

pegawai khalwat....
aku lupa la.....
kalau ingat memang aku bubuh punya...
hihihihih..... :-)

HAnA-Ni-Mo-Nai said...

ooooooooooooo..takut cicak..ahahahah
lawak lawak lawak