Sunday, August 12, 2007

HANYA DI BUMI ARAB...... TIDAK DI TEMPAT LAIN








ini lah apa yang ada di bumi arab............................

17 comments:

Mak Su said...

kreatif

butaseni said...

kurang bijak rupanya depa ni.

jinggo said...

mak su.....
yaaa... memang kreatif.....
hi hi hi hi .... :}

buta seni.....
hahahahaa....
yang datang sini semua belagak macam pandai......
tapi hahahahahahaaaaaa........ :}

Pegawai Khalwat said...

Roti Arab?

BUTTERANDBANANA said...

Ni Arab bengong....tengok Arab Iran, siap buat jet lagi tu...

jinggo said...

pegawai khalwat.........
roti arab belom jumpa gambaq lagi.......

butterandbanana..........
dah la bengong sombong pulak tu..............

Ceera said...

hahaha... lawak tak hinggat, tak sakit ke kepala pakcik tu, ish... berat keta sorong itu...

blackpurple said...

Ha ha ha.

Gambar2 itu menyindir kita sebenarnya..ha ha!

jinggo said...

ceera........
entah la....
dia takut kena tembak kot....
tu kira topi keselamatan la....
hi hi hi hi hi..... :}

blackpuple.......
tu sekadar hiburan..........
apa nak buat kalau nak terasa...
mereka ingat mereka pandai...
datang sini mereka buat kita ni macam bangsa yang rendah....
pandaikah mereka.......
aku tak rasa tersindirpon...
sebap mereka memang kurang ajaq....
ya mereka seagama denganku....
saudara ku...
tapi kita saja yang ingat cam tu...
ingatkah mereka pada kita yang sedara ngan mereka.....
jawapnya tidak.. aku ulang... tidak
mereka mengangap mereka bangsa yang agong... kita ni haprak....
perlukah kita rasa tersindir.....
terpulang..........

- G O R O - said...

Pak arab ooo Pak Arab...

Sebab tu ALlah turunkan nabi dan rasul dikalangan mereka

Nezjoe said...

"chick point"
terbaik!!!

miss_tree said...

Abah pulang dari Mekah tahun lepas, usai Umrahnya dgn Ma...memang ada bwk balik selipar Nokia tu..
Seriously!!

jinggo said...

goro.......
ya la...
sebap tu la..
nabi diturunkan kalangan mereka...

nezjoe.........
ha ha ha ha ha....
memang betol....
ha ha ha ha ha.... :)

mis_tree.......
ya la........
kita guna handphone nokia...
depa guna sliper nokia......

kamarul said...

khairy four???!!! ahahahaha..

jinggo said...

kamarul.........
nasib baik depa tak letak
kassim four.......
hi hi hi hi hi ..... :)

umi ameer said...

press up to go up
press down to go down

kih kih kih... tak tahan nih

jinggo said...

umi ameer....
itu la pasal....
ceria kan hidup anda..........