Tuesday, August 28, 2007

KUALA LUMPUR DI ZAMAN DULU KALA......












MUNGKIN ADA YANG TAK PERNAK TENGOK DAN TAK PERNAH TAHU KUALA LUMPUR DI SATU MASA DAHULU...
HA................
NI KITA KONGSI BERSAMA.................



15 comments:

butaseni said...

laaaaaaaaaaa mcm sama ja,cuma tukaq kaler itam putih tu ja.tarak pa!

- G O R O - said...

Cantik, tertarik ko memang Daboomb..

crunchyahcock said...

satunya- satunya arkib yg aku bleh refer ttg gambr yg susah dapat..
truskan jinggoooooooo

jinggo said...

buta seni.....
betoiii kaaa......

goro...
:-)

crunchyahcock....
arkib pon boleh la......
:-)

Mak Su said...

cayalah jinggo, korek dari album lama ker?

:: dotter.hms :: said...

~~mmg ada bezanya.. byk beza. syukur MALAYSIA masih lagi aman damai.

~~hang ni BUTASENI,xkan xnampak kot?? tau lah hang tu buta.. ha ha ha.

KAMATO said...

ramai yang tak pernah tenguk photo ni...

blackpurple @ jowopinter said...

Klasik..klasik...

Sudah jauh berubah sekarang...

Pegawai Khalwat said...

Aku nak gambaq tu. Untuk research aku.

umi ameer said...

mmm.. klasik ek?

kamaruladli said...

its black, its white.. yeah!

wanie_agk said...

menariknya koleksi..mana dapat?

bunga rampai said...

Wow, cukup menarik!! Tak pernah tengok. Juga nak tanya, dapat mana?

Salam.

rena said...

nice pic.. nak mntak izin. mintak satu gambar blh? nk buat wallpaper.

jinggo said...

mak su.....
bukan album lama...
tapi album baru...
sebap baru dapat gbr tu....

dotter......
syukur alhamdulillah.....

komoto.....
ya memang ramai yang tak penah tengok....
aku pon tak penah tengok..
bila dapat, terus kongsi ngan kengkawan..........

blackpurple.....
yang klasik tu yang berharga...
alhamdulillah dah berubah maju kita......

pegawai khalwat..........
ammik la......
gunakan sebaik mungkin.......

umi ameer.......
eermmmmm..... cukup klasik....

kamaruladli......
yeah....! yeah....! yeah....!

wanie_agk.........
menarik ka....
tima kasih....

bunga rampai.....
hihihiii.....
saya pon sebelom ni tak penah tengok ....
ada kawan email kat pada saya....
lepas tu terus kongsi la dengan semua kat sini.....

rena....
tima kasih....
lama menghilang....
amik la rena gambaq tu........