Wednesday, August 22, 2007

TINGGALAN SEJARAH...EEEHHH (YA KA)



sapa la yang punya keta ni....
tapi tempat duduk dia memang canggih.....
yang mahai keta tu tempat duduk dia la......




haaa............... yang ni pulak proton arena 2. ........
nak cari di mana-mana pon dalam dunia ni tak kan dapat................
haaaa...... kat kuala terengganu saja boleh jumpa..........
kalau ada sapa-sapa nak tengok tinggalan sejarah ini.....
boleh la bercuti kat terengganu......
tapi jangan pegi musim hujan.......
sebap ujan dia tak leh keluaq nanti abih semua ngan drebar sekali lencun.......

9 comments:

butaseni said...

eeeeeeermmmmmmmm nasib baik kreta hang baru tukar absober Waja,kalau tidak nanti jadi macam tu jugak lah tu.hihihihihi

Nezjoe said...

hahahahhaa
seat dia tu yg tak tahan tu!
memang penuh ciri2 keselamatan!
haha

jinggo said...

butaseni.........
ha ha ha......
nasib baik....

nezjoe.....
keselamatan yang sentaisa tersemet di hati.....
hi hi hi hi hi hi....... :-)

Mak Su said...

mahaller kerusi tu

HAnA-Ni-Mo-Nai said...

aahaha...seat kusi tu mcm ms watashi tadika la...
mmg kenangan!

- G O R O - said...

mungkin engineer yang mereka bentuk arena itu terserempak dgn proton itu di KT.lantas timbullah idea menghasilkan kereta wira separu itu.

kamaruladli said...

ahahahahaha! mcm haram!

jinggo said...

mak su...........
hahah... memang mahal la...
kena order 1 bulan baru dapat....
hihihihii..... :-)

HAnA-Ni-Mo-Nai........
hi h i hiii......
bukan dari tadika....
sejak bekurun lamanya.... :-)

goro.....
mungkin kot....

kamaruladli.......
hahahha....
besar punya harammmm....
hihihihiii .... :-)

HAnA-Ni-Mo-Nai said...

jinggo...anda di tagged..hua hua hua..sila check blog watashi